OAS spisesteder er ute etter ris og ros og inviterer alle sine kunder til å gi dem tilbakemelding.
Guri Skansen, nyansatt avdelingssjef hos OAS spisesteder, vil ha kundenes mening.
 - Vi er i stadig endring, og hvis vi skal utvikle oss i takt med våre kunders behov og ønsker, må være lydhøre for hva de vil at vi skal tilby dem, sier Guri.
Hun fortsetter:
 - Vi kjenner jo litt til hva studenter etterspør gjennom daglig kontakt med mange av dem. Men, studentene er en gruppe som endrer seg, og som målgruppe er de krevende. Det er utfordrende for oss. Vi må jobbe mer bevisst for å holde tritt med denne gruppens behov, og kanskje aller helst, være i forkant av hva de ønsker seg på noen områder. Det hadde vært gøy!
Som en del av målsettingen om flere tilbakemeldinger fra kundene har nå OAS spisesteder laget en egen side på www.oas.no hvor studentene og andre brukere kan gi sine kommentarer og ønsker.
Har du en kommentar så klikk deg inn her!
Â
Â
|